Du kan bestemt godt være stolt af den og jeg har også anbefalet den til en masse – som også er ret hooked 🙂
]]>Tusind tak for din dejlige besked! Det gør mig så glad at høre, hvor meget du har nydt at læse bogen! Det er altså virkelig bare skønt at få sådan nogle beskeder som dine. 🙂
Jeg kan afsløre, at jeg faktisk er i gang med at skrive en fortsættelse, for jeg er ikke selv færdig med John og Heidi. 🙂 Hvornår den er klar, kan jeg ikke sige noget om endnu, men tro mig, de er allerede godt på vej til at rode sig ud i alt muligt nyt rod. 🙂
Hav en rigtig skøn dag.
Kh
Henriette
Jeg har brugt alle mine vågne timer de sidste par dage på at læse den ved siden af job, 2 gange forældremøder, badning og putning af unger. Jeg har læst mens jeg lavede mad, mens jeg tog make-up på!
Er fuldstændig vild med din måde at skrive på og gøre det levende! Jeg håber ikke at du er færdig med John og Heidis historie – jeg ku sagens komme i tanke om en masse rod og spændende problematikker de ku komme ud i 🙂
]]>